A magyar továbbra is imád bankban sorba állni
A felmérésből az is kiderül, hogy a legnagyobb arányban a 40 - 49 évesek használják a netes banki szolgáltatásokat rendszeresen.
A személyes ügyintézés után az internetes a második legnépszerűbb banki ügyintézési mód a megtakarítással rendelkező magyarok körében. Az OTP Alapkezelő megbízásából a Pécsi Tudományegyetem által, 500 fő személyes megkérdezése alapján készített legfrissebb kutatás szerint a válaszadók kétharmada a személyes, 24 százaléka az interneten keresztüli, míg 10 százaléka a telefonos ügyintézését részesíti előnyben.
Meglepő módon azok, akik inkább a személyes lebonyolítást szeretik, szinte kizárólag így is intézik ügyeiket, ezzel szemben az internetes ügyintézést kedvelők banki ügyleteiknek csupán 69 százalékát intézik elektronikusan, a fennmaradó egyharmadot ők is személyesen szeretik letudni. A telefonos ügyintézést inkább kiegészítéseként alkalmazzák.
Lakhelyüket tekintve az internetes ügyintézők közt erősen felülreprezentáltak a fővárosiak, valamint a 2000 főnél kisebb településeken élők, míg a személyes bonyolítás elsősorban a kisebb városokban népszerű. A telefonos ügyintézést pedig elsősorban Budapesten kedvelik.


