Hat százalékkal növelte konszolidált díjbevételeit a CIG Pannónia Életbiztosító 2015-ben, adózott nyeresége pedig elérte a 928 millió forintot. Ez a vállalatcsoport történetének eddigi legjobb teljesítménye. Biztosítási díjbevételei hat százalékkal haladták meg az előző év azonos időszakáét. Az élet üzletágban sikerült az új, saját hálózatra épülő stratégiát megvalósítani: három éve nem szerzett annyi új ügyfelet a CIG, mint tavaly. Saját hálózatának értékesítése 85 százalékkal lett magasabb az előző évinél. Ez, valamint egy közbeszerzésen szerzett új üzlet ellensúlyozta a Quantis korábbi évekbeli teljesítményét. Az új értékesítés állománydíja majd a duplája a 2014-ben megszerzett portfóliónak.
A stratégiaváltás fordulatot hozott a nem élet üzletágnál is, amely először lett nyereséges. Biztosítási díjainak döntő része a cascóhoz és az általános felelősség ágazatokhoz kapcsolódik. Az új kötések közel 1,9 milliárd forintra rúgtak, ennek eredményeként a csoport 2015 végén mintegy 2,8 milliárd forint értékű nem élet állománnyal rendelkezett. E szegmens sikerét részben annak is köszönheti, hogy a biztosító – a stratégiaváltásnak megfelelően – tavaly új, réspiaci termékkel lépett piacra.
Fennállásának első nyereséges évét zárta a CIG vagyonbiztosítói érdekeltsége. A 2015 végén öt zártkörű befektetési alapot kezelő, ezen instrumentumok piacán 15 százalékos részesedésű alapkezelője pedig 580 millió forintos rekordnyereséget ért el.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.