A Posta is segít a pénzügyi ismeretek fejlesztésében
Az MNB és a Magyar Posta együttműködési megállapodásának köszönhetően a fogyasztók a postákon is hozzájuthatnak a mindennapi pénzügyi ismereteket fejlesztő – általános és szezonális – információkhoz. Ezzel új partner csatlakozott a jegybank nyári, utazási pénzügyi információkat bemutató fogyasztóvédelmi kampányához – közölte az MNB.
A közös társadalmi felelősségvállaláson alapuló együttműködés során a Posta biztosítja, hogy az év egészében, illetve egy-egy időszaki tájékoztató kampányához kötődően az MNB pénzügyi fogyasztóvédelmi tájékoztató kiadványait és a társadalmi célú rövidfilmjeit elérhetővé teszi a postákon, illetve egyéb felületein, ahol további közös fogyasztóvédelmi cikkeket is megjelentet.
A jegybank jelenleg is zajló nyár eleji „Pénzügyekben Önnel – Önért! Nyaralás – tudatosan” elnevezésű lakossági kampányában – kapcsolódva a tudatos pénzügyi tervezésről szóló tavaszi programhoz – elsődlegesen az utazáshoz kötődő pénzügyi tudnivalókra (utasbiztosítások, bank- és hitelkártya használat) hívja fel a figyelmet honlapján, Facebook oldalán, több kereskedelmi áruházlánc üzletében, és – a friss megállapodásnak köszönhetően – a postákon is. Az őszi iskolakezdés idején a diákok pénzügyei (bankválasztás, diákhitel-felvétel) kerülnek a tájékoztatás fókuszába, míg év végén jellemzően a „karácsonyi” hitelek és a (gépjármű)biztosítások jellemzőiről szóló kiadványok lesznek elérhetőek.


