A világ legnagyobb hirdetési vállalatát, a WPP-t megalapító és 33 éven át vezető Sir Martin Sorrell szisztematikusan bontja le saját szobrát. A vállalati vagyon nem megfelelő kezelése miatt áprilisban lemondásra kényszerített Sorrell ellen független szakértők bevonásával belső vizsgálat indult, de ennek megállapításait titkossá nyilvánították a felek. A The Wall Street Journal értesülései szerint a vádpontok között szerepelt, hogy Sorrell a vállalat kontójára vette igénybe örömlányok szolgáltatásait. A 112 országban 200 ezer embert foglalkoztató vállalatcsoport vezérének munkáját 2015-ben 70,4, 2016-ban 48,1, míg tavaly 13,9 millió fonttal honorálták. Ráadásul a következő öt évben mai árfolyamon mintegy 19 millió fontnyi részvényjuttatás is kinéz neki. A nőügyről Sorrell ügyvédje adott ki cáfolatot, azt a cég nem kommentálja. A titkolózás azonban sokba kerülhet, a WPP holnapi közgyűlésén a részvényesek kínos kérdéseket tehetnek majd fel a távozással és annak anyagi vonzataival kapcsolatban. A közgyűlési szavazásokban tanácsot adó Pirc az javasolja, hogy ne fogadják el az éves beszámolót, amíg nem kapnak megfelelő tájékoztatást. Egy másik tanácsadó cég, a Glass Lewis is a transzparencia hiányát rója fel a vezetésnek, s felmerül a kérdés, hogy van-e mégiscsak valami Sorrell füle mögött. Mindenesetre a WPP digitális stratégiájának kidolgozása, a Google és a Facebook színre lépésével megváltozott erőviszonyok kezelése fontosabb feladatnak látszik. Az árfolyam Sorrell lemondása óta 11 százalékkal emelkedett.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.