A brit WPP, a világ vezető reklámügynöksége egyes üzleti tevékenységeinek konszolidálására törekszik. A The Wall Street Journal értesülései szerint így akarnak lépést tartani a digitális fejlődéssel. A WPP új vezérigazgatója, Mark
Read a Young & Rubicam és a digitális hirdetésekkel foglalkozó VML leányvállalat egyesítését fontolgatja. Az új céget az elképzelések szerint a VML vezérigazgatója, Jon Cook irányítaná. Egyes piaci információk szerint a csoport direktmarketingcégét, a Wundermant is érintheti a lépés. Ezzel jobban hozzáférnének a fogyasztók adataihoz. A WPP piacvezető szerepét az elmúlt években egyre érzékenyebben érintette, hogy az ügyfelek az internetes platformok, köztük a Google és a Facebook felé fordultak.
A WPP árfolyama tegnap enyhe csökkenés után 1146 angol pennyn állt a londoni tőzsdén, idén már 15 százalékos mínuszban van a kurzus. A cég irányítását egy botrány kirobbanása után áprilisban adta át 32 év után Martin Sorrell, ezt jól fogadták a befektetők, mert az 1100 angol pennys szintről május végére 1360-ig emelkedett a kurzus, bár utána újra csökkent. A Thomson Reuters adatbázisa szerint a WPP átlagos célárfolyama 1367 angol penny.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.