Az új fiókban a pénzintézet digitális ötleteket mutat be és tesztel az ügyfelekkel, egyebek mellett az OTP Lab által kifejlesztett megoldásokat – mondta a Világgazdaság kérdésére Csányi Sándor, az OTP Bank elnök-vezérigazgatója az innovációs fiók tegnapi avatóján, a budapesti Árkád üzletközpontban. A banknál figyelnek az ügyfelek visszajelzéseire, és az észrevételek alapján alakítják a megoldásaikat, sőt akár új ötleteket is befogadnak. Csányi Sándor hozzátette: egyelőre nem lesz másik innovációs fiók, a cél az, hogy az itt bevált termékek a későbbiekben folyamatosan megjelenjenek a többi kirendeltségükben is. A bankvezető szerint a fiókhálózatot a digitalizáció miatt nem szükséges drasztikusan csökkenteni, inkább a működési jelleg változik, előtérbe kerülnek majd a csak a fiókokban elvégezhető, tanácsadói jellegű szolgáltatások, például a hitelügyintézés.
Az OTP a versenytársak előtt, immár három éve elindította digitális fejlesztéseit, ezek keretében 38 nagyobb és 70 kisebb fejlesztés zajlott a bankban, a nagyobb fejlesztésekből 25-öt már implementáltak – részletezte az eddigi eredményeket az OTP Bank elnök-vezérigazgatója. Az ügyfelek minden ötödik személyi hitelt ma már digitálisan igényelnek. A hitelintézet célja, hogy a fiókok a jövőben papír- és készpénzmentesek legyenek – az innovációs fiók megfelel ezeknek az elvárásoknak. Csányi Sándor emlékeztetett arra, hogy a Euromoney először választotta a régió bankjának az OTP-t, amely az Európai Bankhatóság által végzett stresszteszten a kilencedik helyen végzett, a MasterCard-versenyen ismét az év bankja lett, és a 2018 leginnovatívabb bankja címet is elnyerte.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.