A Swatch csoport forgalma 4,4, nyeresége pedig 11,3 százalékkal esett vissza az első fél évben: az előbbi 4,08 milliárd, az utóbbi 415 millió frankot tett ki. A többi között a Tissot, az Omega és a Longines márkákat birtokló óraipari óriás mindezt egyrészt a bizonytalan hongkongi politikai helyzettel, másrészt az általa nem preferált, szürke értékesítési csatornákon keresztül
Európában, a Közel-Keleten és Dél-Amerikában eladott luxusóráinak növekvő mennyiségével magyarázta. Hongkongot leszámítva a többi kiemelten fontos piacán – Egyesült Államok, Kína, Japán – bővíteni tudta forgalmát a Swatch, és a második fél évre is hasonló tendenciát vázolt fel. A pozitív kilátások közzétételére 6,5 százalékot erősödött a cég részvényárfolyama a zürichi tőzsdén. A Swatch nem közöl regionális forgalmi statisztikákat, szemben a svájci óraexportőrök szervezetével, amely az idén 2,3 százalékos keresletcsökkenést mért a Kínához tartozó különleges közigazgatású területen.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.