Nyári kollekciójának sikere az elmúlt három év legerősebb negyedéves forgalmához segítette a Hennes & Mauritzot (H&M). Az Inditex mögött a második legnagyobb globális ruházati lánc 12 százalékos bevételbővülésről számolt be az augusztussal zárult három hónapról. A 62,6 milliárd svéd koronás, azaz 6,5 milliárd dolláros bevétel 1 százalékkal jobb az elemzői várakozásoknál. Az online értékesítésre késve ráhangolódó és nyomasztó raktárkészleteitől fillérekért megváló svéd cég immár ötödik negyedéve növeli eladásait, a devizahatások, különösen a dollár erősödése viszont ellene játszik. A bejelentésre 2,3 százalékkal csökkent a H&M részvényárfolyama a stockholmi tőzsdén, de ettől eltekintve az idén már 50 százalékot erősödött a kurzus a cégnél történt szerkezeti átalakításoknak és a profitcsökkenés visszafordításának köszönhetően. A feltámadásba a legfontosabb piacukon, Németországban végrehajtott logisztikai fejlesztések, valamint a hűségprogram elindítása is besegített. A beruházásoknak viszont áruk van, s ez a haszonkulcs csökkenésén mutatkozik meg. Ennek a mértékét azonban csak október elején ismerteti a H&M. A kiszivárgott hírek szerint sok jóra nem készülhetnek a befektetők, ahogy a spanyol Inditex is hasonlóképp nyilatkozott a napokban, azaz a bevétel folyamatos növekedését náluk is a marzs csökkenése kísérte. Csak annyi bizonyos, hogy a H&M előző negyedévben elért 31,8 millió koronás nyereségéhez párosuló 55,4 százalékos bruttó marzsnál kisebb számra készülhetünk.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.