Újragondolták a P&G komplett vállalati kultúráját, átalakították a szállítási láncot, termékeikkel koncentráltabban célozták meg a fogyasztókat. A váltás óta sikerült visszatérni a növekedés útjára, de a koronavírus-járvány közbeszólt, a 2021-es pénzügyi évre mindössze 1,4 százalékos profitbővülésre van kilátás. A trend azonban továbbra is pozitív irányba mutat, ötéves távlatban a 80 milliárd dollár bevételt is megközelítheti a társaság. Ez a növekedési ütem egy ekkora vállalatnál nem megvetendő, és ehhez még egy nem kiemelkedő, de annál stabilabb – ráadásul növekvő – osztalékhozam is társul, amely jelenleg 2,7 százalék. Az elmúlt évek növekedését az amerikai–kínai kereskedelmi háború árnyékában sikerült elérni. Ez elsődlegesen annak köszönhető, hogy a P&G legnagyobb piaca az Egyesült Államokban van, s ez ebben a helyzetben jelentős előny az olyan versenytársakkal szemben, mint a Unilever, amely bevételei jelentős részét Ázsiából szerzi. Amerikai fókusza miatt a járvány okozta sokkból is könnyebben állhat fel a P&G, már ha az Egyesült Államok valóban az elsők között lábal ki a válságból.