Fontosnak tartják a magyarok a bankok átlátható, etikus, felelős működését, ám a legfontosabb a bankjuk megbízhatósága, illetve az olyan praktikus tényezők, mint például a gyorsaság vagy a jól működő online felület, illetve a rugalmas, ügyfélcentrikus ügyintézés – derült ki a Takarékbank megbízásából kilenc hazai nagybank ügyfelei körében elvégzett felmérésből. S bár az etikus magatartást, a szociális érzékenységet vagy épp a tisztességes verseny betartását igen sokan fontosnak ítélték – 70 százalékuk bankot is váltana ilyen termékeket és szolgáltatásokat nyújtó hitelintézetért –, kétharmaduk nem igazán volt tisztában vele, hogy ezek az ismérvek a társadalmi felelősségvállalás jegyei – a fogalmat a legtöbben az anyagi támogatással, a szponzorációval azonosították. Az ügyfelek körében az egészségügy, a kultúra és a sport támogatása, valamint a pénzügyi edukációban való hangsúlyos részvétel alapelvárás a pénzintézetekkel szemben. A régi szövetkezeti jelleg él tovább abban, hogy más bank ügyfeleitől eltérően a Takarékbank ügyfelei hangsúlyosabban várják el a helyi társadalmi környezet iráni felelősségvállalást, a helyi családok, vállalkozások életének és működésének segítését.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.