A szabályozók, az ügyfelek és a versenytársak által kikövetelt fejlesztési kihívások miatt egyre több hitelintézeti csoport dönt úgy, hogy regionálisan összevonja a leányvállalatainál az egyes kiszolgáló területeket, például a kártyakibocsátói vagy épp a kártyaelfogadói üzletágat. A K&H Bank is megkapta a felügyeleti engedélyt arra, hogy a pénzintézet a bankkártya-elfogadás üzletágát a hitelintézeti törvény adta lehetőségeket figyelembe véve átruházza az anyacég, a belga KBC Csehországban és Szlovákiában működő leánybankja, a Ceskoslovenská Obchodní Banka (CSOB) százszázalékos leányvállalata, a K&H Pénzforgalmi Szolgáltató Kft.-re. A CSOB piacvezető a hazájában a bankkártya-elfogadás területén. A Világgazdaság megkeresésére a K&H-nál elmondták, hogy a bankkártya-elfogadás jelentős technológiai változásokkal néz szembe, ami számottevő befektetést igényel. A vállalkozói partnerek minél magasabb szintű kiszolgálását szem előtt tartva adják át az ügyfeleket, így 2020. december második felétől a virtuális POS-terminállal rendelkező K&H-ügyfelek fizetőkártya-elfogadói szolgáltatását már a K&H Pénzforgalmi Szolgáltató Kft. nyújtja.
Online számlanyitás
A K&H Bank online számlanyitási szolgáltatást is bevezetett. A potenciális ügyfélnek három adatot kell megadnia, két iratot – a személyi igazolványt és a lakcímkártyát – kell fényképként csatolnia, valamint egy szelfit kell küldenie. A szelfi esetében az azonosítást kiegészítő programok segítik, végső esetben pedig – ha vannak kételyek az azonosítás kapcsán – videobankon keresztül élőben is lebonyolítható a szükséges azonosítás. A feltételek teljesítése után a számla azonnal megnyílik, és digitális bankkártya kapcsolódik hozzá. A bank a számlatörténet alapján három ingyenes hónapot követően ajánl számlacsomagot az ügyfélnek. | VG
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.