A járvány idején a korábbinál kevesebb, de így is több mint 20 ezer megkeresést kapott tavaly a Magyar Biztosítók Szövetségének (Mabisz) ügyfélszolgálata. A leggyakoribb kérdések évek óta a kötelező gépjármű-felelősségbiztosításokhoz kapcsolódnak – a panaszok mellett 2019-ben sok kérdést generált az akkor indult E-kárbejelentő alkalmazás. A legtöbben a kárrendezést érintő kérdéssel fordulnak az ügyfélszolgálathoz, de tavaly 35 százalékkal megugrott a megszűnt kgfb-szerződések miatt fizetendő fedezetlenségi díjjal kapcsolatos megkeresések száma is. Sokan még most sincsenek tisztában azzal, hogy a díjfizetés elmaradása miatt megszűnt biztosításnál utólag napi 560-1210 forintot kell fizetni. Az ismeretlen, valamint biztosítatlan károkozóval kapcsolatos ügyek együttes száma meghaladta az ezret, a biztosítókkal szembeni panaszok száma viszont 1332-re esett a három évvel ezelőtti 2323-ról.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.