Hétfőn zárás után tette közzé második negyedéves gyorsjelentését az LVMH. A francia luxusmárka-csoport negyedéves árbevétele 14,7 milliárd euróra nőtt, ami 89 százalékos bővülés év/év alapon, illetve több mint fél milliárd eurós felülteljesítés az elemzői konszenzushoz képest is. 

Fotó: Eurasia Press / Photononstop / Photononstop /AFP

A ruházat és divat szegmens különösen erős volt kimondottan a Louis Vuitton, Dior és Fendi termékek voltak kelendőek 

– emelték ki az Equilor elemzői.

A vállalat vezérigazgatója szerint, a kereslet továbbra is jelentős a termékeik iránt. A kínai keresletről a menedzsment azt nyilatkozta, hogy továbbra is stabil. Az ázsiai eladások a csoport árbevételének 38 százalékáért feleltek az első félévben. 

Az elmúlt hat hónap működési eredménye 7,6 milliárd euróra nőtt szemben az egy évvel korábbi 1,7 milliárdról. Az elemzői becsléseket is közel 1 milliárd euróval megverte az LVMH az első félévben.

A Louis Vuitton táskák mellett LVMH márka például a TAG Heuer karóra, a Dior parfüm és a Dom Pérignon pezsgő és a Moet Hennessy konyak is.