Matt Damon vagyonát 170 millió dollárra becsülik, de úgy tűnik, a színész szeretné ezt az összeget tovább növelni, ezért nem okozott neki gondot, hogy szerepeljen a Crypto.com legújabb reklámjában. Az eredetileg 2021 októberében közzétett egyperces alkotás azonban mára annyi ember ingerküszöbét érte el, hogy reakciót váltson ki, és a legtöbb vélemény nem támogató volt – írja a The Cut.

Ez egyáltalán nem meglepő, hiszen a reklámban 

a színész a repülőgép feltalálásához vagy épp az űrutazáshoz hasonlítja a kriptoeszközök vásárlóit, és a bátraké a szerencse üzenetével kívánja a nézőket rábeszélni, hogy vásároljanak ezen eszközökből. 

A többek között a Los Angeles Lakers stadionjának névhasználati jogait is elnyerő szingapúri cég reklámkampánya nyilvánvalóan nem sajnálja a pénzt a felhasználók toborzására, de hát nincs is miért így tennie, miután 

a cég saját fizetőeszköze, a CRO piaci kapitalizációja már meghaladta a 14 milliárd dollárt.

Az is nyilvánvaló, hogy a kriptoeszközök vásárlásához szükség van bátorságra, lévén ezen eszközök – szemben mondjuk a részvényekkel – mögött nincs semmi, értékük csak akkor nőhet, ha újabb befektetők találnak rájuk, hasonlóan a piramisjátékokhoz. Ugyanakkor a befektetéshez szükséges bátorság talán némileg különbözik attól a hősiességtől, melyet Damon igyekszik sugallni.  

Címlapkép: Shutterstock