BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

A Fresh Cornernek köszönhetően a Mol már kiskereskedelmi láncnak sem utolsó

Magyarország legkedveltebb hot dogja az olajtársaság benzinkútjain kapható. A Fresh Corner nemzetközi hálózatában az idei első félévben már több mint 20 millió hot dog fogyott.

Bár a Mol főként egy olajvállalat, a nemzetközi hot dog világnap alkalmából a Mol Fresh Corner adataiból is ismertetett párat. A vállalat benzinkútjain található üzletekből már a régióban több mint 1300 nyílt a Fresh Corner tíz évvel ezelőtti indulása óta, így már azt sem túlzás kijelenteni, hogy régiós szinten is meghatározó kiskereskedelmi láncról beszélhetünk – derül ki a Mol szerdai közleményéből.

20160728_0001_MOR
A Fresh Corner már kiskereskedelmi láncként is megállja a helyét / Fotó: SIMON MORICZ-SABJAN

Idén már több mint 20 millió hot dogot adott el a Mol Fresh Corner

A vállalat elárulta azt is, hogy az idei év első felében a vásárlók már több mint 20 millió hot dogot fogyasztottak el és a forgalom csak Magyarországon már az ötmillió eladott hot dogot is meghaladta. Magyarországot több mint hárommillió eladott darabbal Horvátország és ugyancsak több mint hárommillió eladott hot doggal Szlovákia követi.

A legnépszerűbb íznek mind a három országban, valamint Csehországban is a klasszikus változat bizonyult, míg a szezonális darabok közül hazánkban a baconös volt a legkeresettebb, megelőzve a visszatérő mozzarellás-szárított paradicsomos, valamint a medvehagymás változatot.

A közleményből azt is megtudhatjuk, hogy 

a Fresh Corner teljes nemzetközi hálózata 2024-ben összesen 43 millió hot dogot értékesített 

és a legnagyobb forgalmat tavaly a magyarországi Hatvan mellett található M3-as autópálya menti egység bonyolította le, több mint 200 ezer eladott hot doggal, ami naponta átlagosan meghaladta az 500 darabot.

Magyarország legkedveltebb hot dogja

A NielsenIQ legfrissebb adatai szerint a Mol Fresh Corner hot dogja lett a 2024. május és 2025. május közötti időszakban az országosan benzinkutakon elérhető hot dogok közül a legtöbbet eladott termék. A lánc sikerét az is jelzi, hogy tavaly a 43 millió hot dog mellett 65 millió csésze kávét is értékesített. Az idei év elején pedig tovább bővült a hálózat kínálata, így megjelent a baconös XXL hot-dog, amely hazánkban a Pick magas hústartalmú kolbászával és Heinz szószokkal készül.

Styaszny Endre, a Mol Magyarország kiskereskedelmi vezetője elmondta, hogy a hot dog sikere egyrészt a standardizált minőségnek és a folyamatos megújulásnak köszönhető, hiszen egész évben szezonális ízekkel várják a vendégeket.

A Fresh Corner 10. születésnapja alkalmából a Mol 2025-ben számos aktivitással készül, például a Mol Move alkalmazás felhasználói hónapról hónapra exkluzív kedvezményekre számíthatnak, megkóstolhatják a születésnapra készült Golden Flat White kávét, és megismerhetik a folyamatosan megújuló, szezonális gasztronómiai kínálatot.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.