BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Jól megy a szekér az Unilevernél, és a kilátások sem rosszak

Az Unilever bevételnövekedése a második negyedévben 3,8 százalékos volt, meghaladva az elemzők 3,6 százalékos várakozását. Emellett a vállalat termékeinek ára és eladott mennyisége egyaránt emelkedett, hozzájárulva a kedvező eredményhez.

Az elemzők által vártnál kedvezőbben alakult a brit–holland Unilever árfolyam-ingadozásoktól és vállalati akvizíciós hatásoktól megtisztított bevételnövekedése az idei második negyedévben.

Unilever Sells Nursing Brands Stabil növekedés és pozitív kilátások az Unilevernél az év első felében
Fotó: NurPhoto via AFP

Az Unilever eredménybeszámolója szerint a bevétel árfolyam-ingadozásoktól és vállalati akvizíciós hatásoktól megtisztított éves növekedése a június végével záródott második negyedévben 3,8 százalékos volt, felülmúlva az elemzők által várt 3,6 százalékot.

Az április-júniusi időszakban az Unilever termékeinek ára átlagosan 2,0 százalékkal, míg az értékesítési volumen 1,8 százalékkal nőtt. A vártnál jobb eredményhez egyebek mellett a Dove márka kedvező teljesítménye is hozzájárult a vállalat jelentése szerint.

Az év első felében a bevétel árfolyam-ingadozásoktól és vállalati akvizíciós hatásoktól megtisztított éves növekedése 3,4 százalékos volt. Az év első hat hónapjában a vállalat termékeinek ára átlagosan 1,9 százalékkal nőtt, míg az értékesítési volumen 1,5 százalékkal bővült.

Az Unilever egyúttal megerősítette, hogy várakozásai szerint az utóbbi évekhez hasonlóan idén is 3-5 százalékos forgalomnövekedést érhet el.

A zöldhasú megmentette a Pepsit

Az üdítőgyártónak kedvezett a dollár gyengélkedése, a várakozásain is javított. A PepsiCo kilátásai és eredményei is felülmúlták a várakozásokat a második negyedévben.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.