Az elemzők által vártnál kedvezőbben alakult a brit–holland Unilever árfolyam-ingadozásoktól és vállalati akvizíciós hatásoktól megtisztított bevételnövekedése az idei második negyedévben.
Az Unilever eredménybeszámolója szerint a bevétel árfolyam-ingadozásoktól és vállalati akvizíciós hatásoktól megtisztított éves növekedése a június végével záródott második negyedévben 3,8 százalékos volt, felülmúlva az elemzők által várt 3,6 százalékot.
Az április-júniusi időszakban az Unilever termékeinek ára átlagosan 2,0 százalékkal, míg az értékesítési volumen 1,8 százalékkal nőtt. A vártnál jobb eredményhez egyebek mellett a Dove márka kedvező teljesítménye is hozzájárult a vállalat jelentése szerint.
Az év első felében a bevétel árfolyam-ingadozásoktól és vállalati akvizíciós hatásoktól megtisztított éves növekedése 3,4 százalékos volt. Az év első hat hónapjában a vállalat termékeinek ára átlagosan 1,9 százalékkal nőtt, míg az értékesítési volumen 1,5 százalékkal bővült.
Az Unilever egyúttal megerősítette, hogy várakozásai szerint az utóbbi évekhez hasonlóan idén is 3-5 százalékos forgalomnövekedést érhet el.
A zöldhasú megmentette a Pepsit
Az üdítőgyártónak kedvezett a dollár gyengélkedése, a várakozásain is javított. A PepsiCo kilátásai és eredményei is felülmúlták a várakozásokat a második negyedévben.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.