Sportgazdaság

Az online eladások felfelé repítették a Nike negyedéves profitját

A világ vezető sportszergyártója azt közölte, hogy online értékesítése 82 százalékkal emelkedett a negyedévben, részben a kínai kereslet felfutására.

A Nike amerikai sportszergyártó profitja jelentősen, 11 százalékkal 1,5 milliárd dollárra nőtt az augusztus végével záródott első pénzügyi negyedévben éves összevetésben,

elsősorban annak köszönhetően, hogy a koronavírus-járvány miatt megugrottak online eladásai.

A világ vezető edzőcipő-, sportruházat- és sportszergyártója azt közölte, hogy online értékesítése 82 százalékkal emelkedett a negyedévben, részben a kínai kereslet felfutására.

A cég bevétele 1 százalékkal, 10,6 milliárd dollárra mérséklődött.

Fotó: AFP

A New York-i keddi kereskedésének a lezárása után ismertetett negyedéves adatok hatására a Nike részvényára több mint 8 százalékkal emelkedett a tőzsdeidőn túli kereskedésben.

A cég árfolyama ezzel 15 százalékkal nőtt az év eleje óta.

A Nike az előző, május végével záródott negyedévről 790 millió dolláros veszteséget jelentett, mert a koronavírus-járvány miatt világszerte bezárni kényszerült üzleteit. A cég most azt közölte, hogy valamennyi észak-amerikai, kínai és európai boltja újranyitott.

járvány sportszergyártó koronavírus Kína online eladás
Kapcsolódó cikkek