A szakember szerint ebben a nehéz időszakban különösen fontos, hogy a vitamin- és sportitalgyártó piac szereplői menekülőutat találjanak, lehetőség szerint szélesítsék a partnereik körét. Nagy Ervin úgy látja, az R-Waternek például a nagy élelmiszer-kiskereskedelmi áruházláncok polcain való erőteljesebb megjelenés lehet a kitörési pont, de legalább ilyen fontos a webáruház és az export felfuttatása. Az előbbi az értékesítés 1,5-2, az utóbbi a 6-8 százalékáért felel. A cégvezető szerint beszállítóként javíthatja az alkupozíciót, hogy az üzletláncok a pandémia miatt az ellátási láncok rövidítésére törekednek, vagyis amikor csak lehet, hazai gyártású termékekkel váltják ki az importot. A vállalat forgalmának egyébként a 60 százalékát a sportitalok, a fennmaradó részt a vitaminos szomjoltók teszik ki, a célcsoportot pedig több millió egészségtudatos életmódot követő ember, szabadidő-sportoló alkotja.