BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Szponzori szerződést kötött a Peroni a Ferrarival

A Peroni többéves globális partneri együttműködést jelentett be a Scuderia Ferrarival. Az Asahi Europe & International középtávú törekvése, hogy 2030-ra portfóliója ötödét az alkoholmentes termékek alkossák.

A Peroni Nastro Azzurro 0.0%, az Asahi Europe & International alkoholmentes szuperprémium olasz sörmárkája a Scuderia Ferrarival lép többéves partnerségre: a most bejelentett új globális együttműködés a Ferrari Formula–1-versenyzői részlegén túl az 1993 óta futó, profi és amatőr versenyzőket egyaránt felvonultató Ferrari Challenge Trofeo Pirellire is kiterjed – közölték kedden az érintettek.

Formula 1 Testing In Abu Dhabi
A márka logója fel lesz tüntetve a jövőben az autókon is.
Fotó: NurPhoto via AFP

Az együttműködés keretében a Scuderia Ferrari csapat pilótái, Charles Leclerc és Carlos Sainz főszereplésével készítettek egy Transmission: Impossible című rövidfilmet is, amellyel – a két márka egyedi közös tartalmai mellett – a közösségi médiában is találkozhatunk majd. A rövidfilmben a két Formula–1-es pilóta látogatást tesz a római Birra Peroni gyárban, és jó néhány akadályt leküzdve átcseréli a Peroni Nastro Azzurro 0,0%-os sörök címkéjét a limitált Tifosi Nastro Azzurro 0,0%-osra.

Az új kollaborációnak kulcsszerepet szánnak a Peroni márka anyavállalata, az Asahi Europe & International azon törekvésében, hogy 2030-ra portfóliójuk 20 százalékát tegyék ki az alkoholmentes termékek.

A márka logója végig látható lesz többek között a Scuderia Ferrari autóin és a pilóták versenyruházatán is.

Limitált szériás Ferrarit hozott a Jézuska öt magyarnak – fotó

A szuperautóban helyet kap a Hungaroring pályarajza és lesznek benne magyar zászlóval hímzett fejtámaszok is.

 

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.