Belehúztak az osztrák fővárosban: egy hónapig exkluzív élményeket kínálnak kedvezménnyel – írja a Magyar Nemzet.
Az Éld át a fővárosod! kampány a belföldi turizmust élénkíti, és azokat célozza meg, akik szabadságuk néhány napját Bécsben töltenék.
A kampány szlogenje szerint:
olyan élményekhez juthatnak az osztrákok, amelyet nem lehet pénzért megvenni, ez felkelti az érdeklődést
– nyilatkozta a portálnak Kovács Balázs turisztikai szakértő.
A speciális VIP-csomagban kínált exkluzív programok vannak – a „csak most” és „egyszer az életben” felkiáltású lehetőséggel
a saját fővárosukat más perspektívából megélni kívánó ausztriai lakosokat várják a bécsi szolgáltatók
– fogalmazott.
Ehhez eddig közel 30 négy- és ötcsillagos szálloda csatlakozott, mint például a Ritz Carlton, a Park Hyatt Vienna vagy a Hotel Sacher és az Imperial szálloda.
Az ötletgazda Christian Lerner elmondta:
tavaly nyáron már kipróbálták a kampányt, akkor tízezer osztrák élt a lehetőséggel, és leginkább a luxuskategória szálláshelyei voltak kedveltek.