A vezérigazgató úgy véli, egy társaságnál nem az a legnehezebb feladat, hogy az ügyfélkört vagy a bevételt viszonylag rövid idő alatt megnöveljék, hanem az, hogy a bővülő cég igényeinek megfelelően alakuljon át a belső struktúra és a szervezet. Példaként megemlítette, hogy a Door négy évvel ezelőtt még tíz fővel működő családias vállalkozás volt, s ebből kellett egy üzleti alapon működő, valódi céget csinálni. Ötven embert vettek fel a céghez, s egy gyökeresen új vállalati kultúra alakult ki. Sokaknak ez újdonság volt, hiszen korábban megszokták, hogy cégen belül mindenki ismerte egymást, s egy adódó problémával rögtön a főnökhöz lehetett menni. A struktúraváltással azonban új felelősségi körök és rendszerek is kialakultak.
Pozvai Zsolt azon vezetők közé tartozik, akik azt vallják, hogy a munkatársak aktív közreműködése nélkül - legyen bármilyen tehetséges is az adott vezető - nem lehet sikeres egy cég. Az emberek csak akkor "húzzák a szekeret", ha motiváltak, s elkötelezettek a cég iránt. A vezérigazgató szerint ehhez szükség van arra, hogy a vállalaton belül egységes értékrend legyen, s következetes, példamutató vezetői magatartás. A Develor Rt.-nél fő érték a minőség és a korrekt üzleti magatartás. Mindenkinél előfordulhat, hogy hibázik, az nem jár "fejvesztéssel", az viszont elvárható, hogy ugyanazt a vétséget valaki kétszer ne kövesse el. A pénzt kizárólag rövid távon tartja motiváló erőnek, s vallja, hogy csak azzal nem lehet megtartani, illetve jobb munkára serkenteni a dolgozókat. Tapasztalata szerint a munkatársak akkor ragaszkodnak egy céghez, ha ott jól érzik magukat, s megfelelő fejlődési lehetőséget látnak maguk előtt. A Develornál sikerült jó csapatot kialakítani, a vezérigazgató a jelek szerint jó érzékkel válogatta ki a munkatársakat, illetve akik úgy érezték, hogy nem tudnak vele együtt dolgozni, azok idejében megváltak a cégtől. Egyik legjobb tulajdonságának azt tartja, hogy a benne rejlő "mozgósító" energiát másokba is át tudja plántálni, akik ezáltal megsokszorozott erővel képesek a kitűzött célok elérésére. Számára a fő motiváció, ha komoly kihívásokkal, nehezen leküzdhető akadályokkal találkozik. Mindig az alapján döntött egy vállalat mellett, hogy milyen a cégben rejlő potenciál, és valódi személyes hozzáadott értéket tud-e teremteni az adott szervezetnél.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.