Derék politikusaink haladnak a korral, még ha nem is sütnek Izé sütőporral. Ma már egyetlen valamirevaló párt sem akad, amely ne használná ki a csodálatos XXI. századi technika, továbbá a frenetikus és hipermodern kampánytechnológia vívmányait.
Itt van például az SZDSZ, amely mindig is élenjárt az élenjárásban. A kisebbik koalíciós "erő" a múlt héten ismertette - Horn Gábor ügyvivő jóvoltából - legújabb internetes akciójának végeredményét. A frappáns című - "Hogyan legyünk gazdag ország?" - kérdőívre érkezett több mint nyolcvanezer válaszból kiderült, gazdaságpolitikailag rengetegen gondolkodnak liberálisul ebben a hazában. Ezen egyáltalán nem lepődünk meg, más kérdés, milyen lett volna a kép, ha a szocialista és a konzervatív válaszlehetőségeket - háromból-háromból lehetett kiszálazni az üdvöset - nem a szabad demokraták, hanem a szocialisták és a konzervatívok fogalmazzák.
A liberalizmus mostanában amúgy is hódít. Orbán Viktor is megmondta, hogy Gyurcsány Ferenc liberális, és kész. Úgy látszik, a miniszterelnök ehhez tartja magát, amikor a kormányzati SMS-kampányban olyan "könnyű nyáresti" - már csak egy pohár jól behűtött rozé hiányzik - témákat lát helyesnek felvetni, mint a harmadik születendő gyermek nemének megválaszthatósága vagy a melegek házasságának problematikája.
Persze nem veszett el a Fidesz sem, a nemzeti konzultáció folyik, minden eszköz igénybevételével. Mint tudjuk, a nemzeti konzultációs testülettől autót is lehet nyerni, de sietni kell: a sorsoláson csak azok vehetnek részt, akik július végéig visszaküldik a kitöltött kérdőíveket. Körömrágva várjuk, ki lesz a boldog "Kovács úr". (GA)
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.