BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Bankvezető, építkezőalkattal

2006.12.11., hétfő 00:00

A Budapest Bank a megtakarítási, befektetési területekre összpontosít a közeljövőben, emellett továbbra is kiemelt szerepet szán a lakossági hitelezésnek – vélekedik Szentpétery Csaba, a hitelintézet lakossági üzletágának a vezetője. A Budapest Bank által megcélzott fő területek – teszi hozzá – nem változnak: az afluens rétegek felé mozdulással a megtakarítási és befektetési termékek stratégiai iránya mellett a hitelintézet számára kiemelt fontosságú marad a jelzálog- és áruhitelpiac, illetve a hitelkártyák értékesítése is. A GE Money leányaként a Budapest Banknak – hangsúlyozza – komoly piaci előnye van, hiszen a csoport világszerte összegyűlt tapasztalatai a számára is segítséget jelentenek, és a máshol bevált termékek – hozzáigazítva a helyi igényekhez – alkalmazhatók Magyarországon is. A hitelintézet – emeli ki az üzletágvezető – nagyon hangsúlyos szerepet tölt be a GE csoporton belül, hiszen az új régiós leányoknál is – például Lettországban vagy Romániában – hasznosítani lehet a több mint egy évtizedes tapasztalatait. Szentpétery Csaba úgy látja: a kormányzati megszorító csomag hatásai egyes területeken – például az autóhitelezésnél – már most látszanak, ám a GE Money csoporton belül megvannak azok a megfelelő technikák, amelyekkel a mostanihoz hasonló helyzeteket kezelni lehet. Az ügyfelek – teszi hozzá – jövőre is ugyanúgy itt lesznek, ugyanúgy igényelnek majd termékeket: a feladat az, hogy a Budapest Bank megfelelő válaszokat találjon ezekre az igényekre. Az üzletágvezető véleménye szerint most már egyértelműen bebizonyosodott, hogy az alternatív értékesítési csatornák jól kiegészíthetik, ám nem helyettesíthetik a fiókok biztosította lehetőségeket: ennek megfelelően a bank tovább folytatja a hálózatépítést, amelynek egyébként már jelenleg is érzékelhetők az eredményei. A hitelintézet – húzza alá – mind a fedezett, mind a fedezetlen oldalon erősíteni kívánja hitelpiaci pozícióit. Emellett a megtakarítási oldalon jelentősen növeli aktivitását: az afluensebb ügyfélrétegek számára kiemelt szolgáltatásokat nyújt, a privát banki területen megszokottnál alacsonyabb limitek mellett. A termékoldalon kívül a bank az immár húszéves Budapest Bank brand piaci jelenlétét is erősíti, ennek a törekvésnek a részeként szponzorál sportot, támogat egyesületeket és eseményeket. Szentpétery Csaba a Budapest Bank lakossági üzletágvezetőjeként a további építkezést tartja fő céljának, hiszen mindig vonzották az építkező jellegű feladatok. (Jó példa erre az elmúlt időszak, amikor a GE Money régiós terjeszkedéséhez kapcsolódó feladatokban vett részt.) Úgy véli: a külföldön szerzett tapasztalatokat a jelenlegi feladatkörében is jól tudja hasznosítani, és a Budapest Bank számos érdekes kihívást tartogat a számára. A hitelintézet nagy erőssége – hangsúlyozza –, hogy kiváló csapattal működik, amely mind szakmai, mind emberi értelemben az egyik legjobb a piacon.


Cég

A Budapest Bank Nyrt. 1987-ben, a magyarországi kétszintű bankrendszer kialakulásakor jött létre. 1995 óta tulajdonosaként a GE (General Electric Company) biztosítja a hitelintézet szilárd pénzügyi hátterét. A bank mintegy 2800 alkalmazottat foglalkoztat, országos hálózata 79 fiókot és 9 hitelpontot foglal magában. Pénzügyi mutatóit tekintve a tíz legnagyobb hazai bank egyike




1997: a Kereskedelmi és Vendéglátó-ipari Főiskolán végzett 1995–2006: A Citigroupnál töltött be hazai és külföldi vezetői munkaköröket 2006. március: a GE Money közép- és kelet-európai régiójának értékesítés-fejlesztési vezetője 2006. október: a Budapest Bank lakossági üzletágának a vezetője-->

A szerző további cikkei

Vélemény cikkek

Továbbiak

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.