Az első tehergépjárművüket 21 éve vásárolta meg Horváth Rudolf és felesége, de a mai napig nagyon ragaszkodnak hozzá. A sárga színű öreg IFA-t felújították, és ott áll a vállalkozás székhelyén, emlékeztetve az oda betérőket, hogy honnan is indult a házaspár által 1995-ben, egymillió forinttal alapított és máig is kettőjük fele-fele tulajdonában lévő Horváth Rudolf Intertransport Kft. Pedig a folyamatosan fejlődő társaság egyre növekvő és korszerűsödő járműflottája jelenleg már meghaladja a 430-at, és az átlagéletkoruk két év alatt van. A közelmúltban adták át a társaság újabb, közel 10 ezer négyzetméteres logisztikai bázisát is, de már a bővítést tervezik. A területet meg is vásárolták, a beruházás megvalósításához pedig EU-s támogatásért kívánnak pályázni.
A családi vállalkozáshoz nevét is adó férj agrárdiplomával a zsebében dinnyetermesztéssel kezdte pályafutását. Közben a több lábon állás jegyében – és mert a terméket szállítani kellett – 1986-tól egyéni vállalkozóként már belföldi, majd hat évre rá nemzetközi árufuvarozással is foglalkozott. A kft. is fuvarozással kezdte működését. Fő profilja azóta is a nemzetközi fuvarozás, de látva, hogy ebből egyre bizonytalanabbul lehet megélni, előremenekültek, és folyamatosan szélesítették szolgáltatásaikat. A szállítmányozási tevékenységet először haszongépjármű-szervizzel, majd 2003-ban a Gyöngyös Ipari Parkban uniós támogatással megépített első logisztikai központtal bővítették. Ezt két évvel később a második csarnok átadása követte, ezzel összesen mintegy hatezer négyzetméterre nőtt a gyöngyösi raktározási kapacitás.
A tavalyi év az eredmény szempontjából iparági szinten is kimagasló volt, meghaladta a 640 millió forintot. A több mint négyszáz embert foglalkoztató cég vezetése az idén hétmilliárd forintot meghaladó árbevételt tervez. Horváth Rudolf eredményeik megtartásához, további javításához, a piaci versenyképességük fokozásához elengedhetetlennek tartja a folyamatos fejlesztéseket. Ennek ellenére sem most, sem a jövőben nem tervezik új tulajdonostárs bevonását. Az utánpótlás azonban megvan: 22 éves fiuk már kiskora óta benne él a cégben, és tanulja a szakmát.
A családi munkamegosztás szerint a férj alakítja a stratégiát, míg a felesége, Erika irányítja az operatív munkát. Ez immár 22 éve jól működik, nem okoz konfliktust. A munka nálunk hobbi – mondja Horváth Rudolf –, otthon csak akkor beszélnek róla, ha valami gond van, de ez ritka. Kudarc nem érte, számára minden nap siker – fogalmaz. Két éve elvállalta a NiT Hungary alelnöki tisztét, amit megtisztelőnek tart, és egyben komoly kihívást is jelent számára. Szabadidejében nyáron a tengerre megy, télen síel. Fő szenvedélye az autók.
Horváth Rudolf Intertransport Kft.
1995-ben alapította Horváth Rudolf és felesége
Jegyzett tőkéje: 250 millió forint, saját tőkéje: 1,8 milliárd forint, járműveinek száma: meghaladja a 430-at. 2007. évi várható árbevétele: 7,5 milliárd forint
Horváth Rudolf (46)
1983-ban a Gyöngyösi Mezőgazdasági Főiskolán szerzett diplomát.
1994-ig családi vállalkozásban dinnyetermesztő, közben 1986-tól belföldi, majd nemzetközi árufuvarozással is foglalkozott.
1995-től a Horváth Rudolf Intertransport Kft. tulajdonos-ügyvezetője.
2005-től a NiT Hungary alelnöke, ugyanabban az évben az Év Vállalkozója.
Horváth Rudolf Intertransport Kft.
1995-ben alapította Horváth Rudolf és felesége
Jegyzett tőkéje: 250 millió forint, saját tőkéje: 1,8 milliárd forint, járműveinek száma: meghaladja a 430-at. 2007. évi várható árbevétele: 7,5 milliárd forint
Horváth Rudolf (46)
1983-ban a Gyöngyösi Mezőgazdasági Főiskolán szerzett diplomát.
1994-ig családi vállalkozásban dinnyetermesztő, közben 1986-tól belföldi, majd nemzetközi árufuvarozással is foglalkozott.
1995-től a Horváth Rudolf Intertransport Kft. tulajdonos-ügyvezetője.
2005-től a NiT Hungary alelnöke, ugyanabban az évben az Év Vállalkozója.-->
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.