A cégek sikerében mérhető az eredmény

Interjú | Vélemény
A Kereskedőház sikere nem az üzleti eredményben mérhető, hanem abban, hogy egy általunk elköltött forint a partnercégeknél 11 forintos exportárbevétel-növekedést eredményez – mondta a Világgazdaságnak adott interjújában Oláh Zsanett, a Magyar Nemzeti Kereskedőház (MNKH) vezérigazgatója

Csak az amerikai rali tűnik tartósnak

A tengerentúlon tartós lehet a piaci növekedés, több tényező támogatja a pluszokat.

Mérnökhiánytól szenved az építőipar

Évek óta folyamatosan csökken az építőmérnök szakra jelentkezők száma, pedig jók az elhelyezkedési esélyek, és versenyképes a fizetés.

Tovább éleződik az orosz-ukrán feszültség

Brit hadihajókat küldenek az oroszok által lezárt Kercsi-szoroshoz.

Virágzik a luxus Dél-Koreában

Miután külföldre nem utazhatnak a járvány miatt, a dél-koreaiak otthon költik el a pénzüket. Ennek jó néhány luxusmárka a haszonélvezője lehet a távol-keleti országban.
Világgazdaság Piactér