Nádai Réka, a Mit Játsszunk? vlog alapítója, játékos tréner volt a Nemzeti Innovációs Ügynökség (NIÜ) induló KOCKA podcast csatornájának első vendége, aki őszintén beszélt arról, milyen egy szenvedélyből létrehozott vállalkozást a nulláról elindítani és 10 év után, válását követően megválni a brandtől – írta kedden közleményben a hivatal.
Nádai Réka társjátékos tréner aktív szereplője az üzleti életnek. A NIÜ Kocka podcastjének első epizódjában arról mesélt, hogyan sodorta az élet egy saját vállalkozás alapításának irányba, mit tanult ebből és miért fontos számára a folyamatos fejlődés.
Réka akkori párjával, Győri Zoltánnal hozta létre még a Covid időszakában a Mit Játsszunk? vlogot: az ötlet személyes élményekből, a társasjátékozás iránti szenvedélyből fakadt (és a bezártság miatt egyfajta terápiás jelleget is kapott), a megvalósítás viszont már komoly üzleti gondolkodást és szervezést is igényelt. Ehhez viszont gyakorlatilag mindent a nulláról kellett megtanulniuk.
A podcast során őszintén beszélt a kihívásokról – a bizalom kiépítésétől kezdve a befektetőkkel való kommunikációig. Az üzleti döntésekkel kapcsolatban azt is kifejtette, milyen nehézségeket okoz neki, ha pénzügyekről kell tárgyalnia és mi alapján dönti el, hogy kivel dolgozzon és kivel ne. Szóba kerül az is, miként látja a női vállalkozók helyzetét Magyarországon: például még mindig érzékel társadalmi előítéletet és kettős mércét, pedig szerinte nem a nemi szerep, hanem a teljesítmény és az ötletek minősége kellene, hogy számítson.
Emellett elárulta azt is, hogyan próbál egyensúlyt teremteni a család és az üzleti élet között – és arra is fény derült, milyen érzés a válást követően megválni a közös brandtől.
A NIÜ induló, KOCKA podcastjának célja, hogy értékes és hiteles tartalmakon keresztül inspirálja a vállalkozókat, kutatókat és az innováció iránt érdeklődő közönséget. A csatorna négy alműsorból tevődik össze. A Tudd jobban! a tudomány emberi, hétköznapi oldalát járja majd körbe, a Kvóta női történeteket villant fel az innováció és a kutatás világából, az Alapítók új utakon járó vállalkozókat fog bemutatni, a Big Deal pedig a befektetési világ kulisszái mögé enged majd betekintést.
Társasjáték: kiderült, mekkora üzlet Magyarországon – ezért nem kell a hazai termék
Őrületesen játékos kedvűek lettek a magyarok, brutális ütemben nő a játékosok száma Magyarországon. Ugyan nagy az igény a magyar társasjátékra, de csak fejlesztőként megélni ebből nem lehet. Merthogy a magyarosított külföldi játékok dominálják a piacot.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.