Az idén november 4--5. között rendezik meg a hajápoláshoz és a kozmetikai iparhoz kapcsolódó legjelentősebb hazai bemutatót, a Divatfórumot. Az évek során egyre több kiállító jelezte részvételi szándékát, ezért a rendező Stella cég ettől az évtől nagyobb bemutatkozási lehetőséget keresett az eddig megszokott Kongresszusi Központénál, így esett a választás az ELTE lágymányosi területére, az ott lévő Egyetemi Kongresszusi Központra.
A kétnapos rendezvényen mintegy száz kiállító vesz részt, a hozzá kapcsolódó kereskedelmi fórumon pedig egyebek mellett szó esik az ágazat helyzetét is befolyásoló elektronikus kereskedelemről, a kis- és közepes vállalkozások beszállítói programokban való részvételéről.
A ma Stella Kereskedelmi és Ipari Rt.-ként működő társaság elődjét fodrász-kozmetikai ellátóként alapították még 1952-ben, Higiénia néven. Később vette fel a Stella nevet, és kisszövetkezeti formában hosszú évekig kizárólag a fodrászok és a kozmetikusok nagykereskedelmét látta el. Két éve alakult át részvénytársasággá. A cég valamilyen szinten mindig foglalkozott gyártással is, néhány éve saját márkanéven hozza forgalomba komplett kozmetikai családját.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.