Lapunk információi szerint az M7-es felújításáról, illetve bővítéséről szóló szerződést decemberig kellett volna aláírnia az NA Rt.-nek a Vegyépszer--Betonút Rt. alkotta konzorciummal. Árviták miatt azonban húzódnak a tárgyalások. Nem mindegy ugyanis, hogy forgalom alatti sztrádarehabilitációt, vagy zöldmezős beruházást kell megvalósítani.
Az érintettek a lehető legjobb szakmai és pénzügyi megoldás elérése érdekében körültekintően próbálnak terveket készíteni. Még mindig érkeznek újabb tervek, illetve tanulmányok. A konzorcium megkezdte a műtárgyak állapotának a felülvizsgálatát, megnézik, hogy hol van szükség a felújításukra. Mindezek ellenére várhatóan a jövő héten megszülethet a megállapodás -- értesült lapunk. Ennek értelmében az év végéig felújítják a sztráda fél pályáját, Székesfehérvártól Budapest irányában megépítik a harmadik sávot, illetve Zamárdiig a másik fél pályát. Információink szerint a sztráda teljes rekonstrukciójának befejezését 2002-re tervezik, és várhatóan csak azt követően díjasítják. A hatályos kormányhatározat szerint erre legkésőbb 2002. januártól kerülne sor.
A határidő tartásához márciusban meg kellene kezdeni a munkákat -- tudtuk meg szakmai körökből. Ehhez azonban minél előbb meg kellene születnie az NA Rt. és a kivitelező konzorcium közötti szerződésnek.
A szekszárdi projekt előkészítése jól halad -- tudtuk meg. A múlt héten adták át a kivitelezőknek a Duna-hídhoz kapcsolódó mintegy 20 kilométernyi útszakaszok munkaterületét, a híd területét pedig a jövő héten adják át. Az összességében mintegy 26 milliárdos beruházás 2003. június 30-ig készül el.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.