Elmondta, az M3-as részét képező oszlári Tisza-híd építése jelentős állomáshoz érkezett. A Vegyépszer-csoport hídépítő szakcége, a Mahíd Rt. befejezte a Tisza-híd utolsó mederpillérének betonozását. A 257 méter hosszú, 1050 tonna súlyú északi hídszerkezetet a Ganz Acélszerkezet Rt. munkatársai a helyszínen összeszerelték. Jelenleg a felületvédelmi munkák folynak, amelyek november 8-án be is fejeződnek. Megkezdődött a híd beúsztatásának előkészítése is. A hídszerkezet pillérekre helyezése november 16-a és 20-a között várható.
A déli hídszerkezet elemeinek gyártása november közepén befejeződik. A már a Tisza-parton lévő szerkezeti elemek összeszerelése megkezdődött. A déli hídszerkezet beúsztatása és beemelése a tervek szerint karácsony előtt megtörténik.
A szóvivő szerint mind a három sztrádaberuházásnál tartják az ütemtervet. Az M3-as Füzesabony és Polgár közötti szakasza, valamint az autópályát Emőddel összekötő öt kilométer körüli út és a polgári Tisza-híd építésének átadási határideje 2002. november 30-a. A Füzesabony--Polgár szakasz 69,5 milliárdos szerződött összegéből eddig 33,373 milliárdot használtak fel. Az M7-es sztráda felújításának és bővítésének befejezési határideje 2002. április 31-e. A projekt 38,5 milliárdos szerződött értékéből az eddigi munkák értéke elérte a 15,336 milliárdot. Az M9-es autóút építésének befejezési határideje 2003. június 30-a. A projekt szerződés szerinti 13 milliárdjából eddig 1,119 milliárdot költöttek el.
A Magyar Autópálya-építő Konzorcium (MAK) a három sztrádaprojekt (az M3-as és az M9-es építése, valamint az M7-es felújítása) útmunkáinak 113,3 milliárdos szerződés szerinti összegéből eddig közel 50 milliárdot használtak fel -- tudta meg lapunk Turgyán Tamás szóvivőtől. Munkatársunktól-->
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.