BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Titokban tartják a sztrádakampány árát

Üzleti titokra hivatkozva nem árulták el az állami sztrádákat üzemeltető Állami Autópálya-kezelő Rt.-nél, hogy mennyibe kerül tájékoztatási kampányuk. Ám más forrásból úgy tudjuk, a film elkészítése és a négy televíziócsatornán nagy kedvezménnyel való sugárzása 6-8 millió forintot emészt fel.

A filmmel nem értékesítésnövelő hatást kívántak elérni - hangsúlyozzák a sztrádatársaságnál. Az autópálya-kapuk lebontását követően kialakított új elektronikus ellenőrző rendszerről, illetve az ezzel kapcsolatos újdonságokról akartak rövid idő alatt sok embert tájékoztatni. A négy televízió társadalmi célú hirdetésként január végéig sugározta a tájékoztató filmet. A részleteket, mondván, hogy ehhez a szerződő partnerek hozzájárulása kell, a társaság nem árulta el. Más forrásból szerzett információink szerint az MTV 1 ingyen, a Duna Tv, az RTL, valamint a Tv 2 80-90 százalékos kedvezménnyel sugározza a filmet.

A televízió mellett az eddigiekhez hasonlóan egyéb eszközöket - például rádió, szóróla-pok, plakát - is felhasználnak az autósok tájékoztatására. Ezekből, illetve telefaxon-interneten egész évben megtudhatók a sztrádával kapcsolatos információk.

Nemcsak az üzemeltető, hanem a sztrádaprogramban részt vevők közösen évek óta együttműködnek a rádiókkal. Tavaly az M3-as mellett az M1-es és M7-es mentén 2-2 vidéki rádió, Budapest körzetében pedig a Rádió Bridge, valamint a Pannon Rádió sugározta a sztrádainformációkat. Az idei szerződéseket még nem kötötték meg - tudta meg lapunk -, de várhatóan az Info Rádióval bővül a kör. (MK)

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.