Az Európai Bizottság egész kontinensre kiterjedő kampányát, melynek a döntő része a jövő év első felére esik, az Euro Info Centre-k (EIC-k), a brüsszeli testület üzleti tanácsadó hálózata koordinálja, s a tagállamokban, a csatlakozó országokban, továbbá Norvégiában, Izlandon összesen 200 tájékoztató központ szervezi a rendezvényeket. Magyarországon hét EIC működik Budapesten, Nyíregyházán, Pécsett, Salgótarjánban, Szegeden, Szekszárdon, Szolnokon: a kampány feladatainak teljesítésében valamennyien részt vesznek, a koordinálást pedig a pécsi tájékoztató központ végzi. Ennek vezetője, Kota György a hazai program részleteiről szólva lapunknak elmondta, hogy Magyarországon már ősszel elindul a rendezvénysorozat.
Háromféle módon igyekeznek előmozdítani a kis- és középvállalkozások tájékoztatását, hatékony felkészülését az EU-tagságra. Egyrészt több konkrét információval kívánnak szolgálni az Európai Unióról, másrészt üzleti klubokat hoznak létre, harmadrészt pedig jelentősen szélesítik a bővítési üzleti szolgáltatások körét. Így a Pécs-Baranyai Kereskedelmi és Iparkamara keretében működő helyi EIC is növeli ajánlatai számát, egyebek közt pályázati információnyújtással és tanácsadással. Ezzel kapcsolatban Erkki Liikanen, a brüsszeli testület vállalkozási kérdésekben illetékes biztosa újólag emlékeztetett arra, hogy az egységes piac kiterjesztése számos üzleti lehetőséget kínál a vállalkozóknak mind a tagállamokban, mind a csatlakozó országokban, nem árt, ha ezzel mindenki tisztában van.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.