Hamarosan nyitnak az élelmiszerpiac Electro Worldjei
Heteken belül, egyszerre 12-15 áruház megnyitásával vesz repülőrajtot Magyarországon az alacsony árairól ismert német Lidl, Európa első számú diszkontlánca, amely két év alatt 200 üzletből álló hálózat kialakítását tervezi hazánkban.
A cég számos településen vett már telket, és kezdte meg a dolgozók toborzását. Minden bizonnyal lesz áruháza Kaposváron, Tapolcán, Gyulán, Kisvárdán, Csongrádban, létrehozott már telephelyet Székesfehérváron, Veszprémben, Szegeden, Pécsett és Debrecenben, de nyílik Lidl-üzlet a főváros IX. és XVIII. kerületében is. Szakértők szerint a lánc színrelépése olyan robbanást okoz majd az élelmiszerek piacán, mint amilyet az Electro World megjelenése hozott a műszaki cikkeknél.
A nagy kereskedelmi láncok nem várják tétlenül az új versenytársat, többen expanzióba kezdtek, bővítik hálózatukat, növelik az áruválasztékot, és igyekeznek minél több akciót tartani. Szakemberek a Lidl megjelenésével magyarázzák, hogy a Spar tavaly megvette a Kaiser''''''''s üzleteket, a Profi-hálózat beolvadt a Csemege Matchba, illetve, hogy a Tesco-Auchan-Cora-trió is legalább fél tucat óriás üzletet ad át idén. (MH)


