Jelentősen szigorodnak Oroszországban a sör reklámozásának feltételei a Vlagyimir Putyin által tegnap aláírt törvény értelmében. A nap nagy részében, reggel 7 és este 10 között tilos lesz a sörreklám az elektronikus médiában - tudósít a Bloomberg.
A maradék időben pedig a reklámfilmekben nem szerepelhetnek emberek, állatok és animációs figurák, továbbá nem utalhatnak a reklámok arra, hogy a sörfogyasztás segít valamilyen társadalmi, sportbéli vagy személyes sikert elérni, vagy hogy javítja a fizikai és mentális kondíciót.
Nem jelenhetnek meg sörreklámok az újságok és magazinok első vagy hátsó oldalán, illetve ökológiai, oktatási és egészségügyi lapokba egyáltalán nem kerülhetnek be ilyenek. Ráadásul az összes sörreklámnak a jövőben figyelmeztetést kell tartalmaznia, hogy a sörfogyasztás egészségkárosodást okozhat.
A sörgyárak az elmúlt időszakban a sportcsapatok legnagyobb szponzoraivá váltak. A sörgyárakat tömörítő szövetség ezért arra figyelmeztet, hogy a tiltás alááshatja a cégek szponzorációs tevékenységét. (VG)
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.