Újabb négy évre hosszabbította meg szponzorációs megállapodását az adidas és a Magyar Olimpiai Bizottság (MOB) - számol be a kreatív online.
Császári Attila, a sportszergyártó magyarországi igazgatója és Schmitt Pál, a MOB elnöke augusztus 25-én aláírta a következő négyéves olimpiai ciklusra szóló szponzorációs megállapodást. A sportszergyártó az 1968-as mexikói olimpia óta öltözteti a magyar olimpikonokat. Az olimpiákon részt vevő 28 sportág közül az adidas 26 sportág versenyzőinek gyárt sportruházatot. Athénban több mint 4 ezer sportoló hordja a háromcsíkos ruhákat, ami a sportolók mintegy 46 százalékát jelenti.
Az Origo portál arról írt, hogy az adidas a konszern Amerikában panaszt emelt a Ralph Lauren ruházati cég ellen, mert az adidas szerint annak kétcsíkos logója túlságosan hasonlít az adidas márkajelzéséhez. A sportszergyártó azt követeli, hogy a Ralph Lauren vonja ki a forgalomból a kétcsíkos ruhákat, és álljon el a termékeket reklámozó hirdetésektől is. Az adidas szerint a két csík azt a hamis érzetet keltheti a fogyasztókban, hogy a termék az adidastól származik.
A csíkok miatt az adidas már más cégekkel is konfliktusba keveredett korábban. Év elején például az amerikai US Polo Associationnek kellett megjelennie a bíróságon, mivel kétcsíkos logóval hozott forgalomba cipőket. Az elmúlt hónapban az USA ifjúsági kosárlabda-ligáihoz kötődő Vision Sports Inc. nevű céget perelte be a konszern, miután az négy csíkkal ellátott lábbeliket dobott piacra. (kreatív)
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.