Hazai kézben a Hélia-D
Egy magyar szakmai és pénzügyi befektetőkből álló befektetői konzorcium megvásárolta a márkaportfólióját átrendező Unilevertől a Hélia-D termékcsaládot. A vételár nem ismert. A csoportot a kockázatitőke-befektetéssel foglalkozó Renomé Rt. vezeti, és tagja még a magánbefektető Felkai György, aki az elmúlt években a Mol kommunikációját igazgatta, Gulyás János, aki Gulyás Nagyker.
vezetőjeként és tulajdonosaként saját cégében is kozmetikai és vegyipari termékekkel foglalkozik, pénzügyi befektetőként pedig az egészségügyi szolgáltatások területén tapasztalatot szerzett Herczku Iván van jelen az érdekeltségébe tartozó BRI-Passage Kft. révén. A finanszírozást az Invescom
Tőkebefektetési Tanácsadó Kft. szervezte. Az új tulajdonosok célja, hogy ismét felfuttassák a korábban igen sikeres márkát, és egy jelentős márkacsaládot hozzanak építsenek ki a Hélia-D-ből, amelyet egy debreceni asszony találmánya alapján 1982-ben kezdtek gyártani. (Nszab., 17. old.)


