BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Az év pr-ügynöksége lett a Weber Shandwick

A Weber Shandwick a PRWeek és az Advertising Age elismerése után most a tekintélyes Holmes Report díját is elnyerte - írja a Kreatív Online.

Az ügynökséget az Év Pr-ügynökségének választotta a Holmes Report, így a Weber Shandwick globális hálózata az idén immár a harmadik rangos nemzetközi szakmai elismerését könyvelheti el. Nemrég a két másik meghatározó szakkiadvány, a PRWeek és az Advertising Age is a Weber Shandwicket választotta az Év Ügynökségének. Ez eddig példa nélküli, hiszen eddig egyetlen globális kommunikációs ügynökségnek sem sikerült még egy évben mindhárom díjat begyűjtenie.

A Holmes Report immár több mint másfél évtizede rangsorolja a különböző Pr-ügynökségek munkáját. A mostani döntés indoklásában a Holmes Report kiemelte a Weber Shandwick sokoldalúságát és kiterjedt nemzetközi hálózatát. "A cég főbb szakcsoportjainak mindegyike jelentős új ügyfeleket szerzett, olyanokat, mint az Allstate, a Cisco Systems, az Electrolux, a Genentech, a KFC, a Mastercard vagy Párizs városának támogatása a 2012-es olimpia rendezésének elnyeréséért tett erőfeszítéseiben. Összességében a Weber Shandwick 30 legnagyobb ügyfelétől származó bevétele az elmúlt három évben figyelemreméltó 30 százalékkal nőtt" - írja a Holmes Report. (Kreatív Online)

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.