Az év pr-ügynöksége lett a Weber Shandwick
A Weber Shandwick a PRWeek és az Advertising Age elismerése után most a tekintélyes Holmes Report díját is elnyerte - írja a Kreatív Online.
Az ügynökséget az Év Pr-ügynökségének választotta a Holmes Report, így a Weber Shandwick globális hálózata az idén immár a harmadik rangos nemzetközi szakmai elismerését könyvelheti el. Nemrég a két másik meghatározó szakkiadvány, a PRWeek és az Advertising Age is a Weber Shandwicket választotta az Év Ügynökségének. Ez eddig példa nélküli, hiszen eddig egyetlen globális kommunikációs ügynökségnek sem sikerült még egy évben mindhárom díjat begyűjtenie.
A Holmes Report immár több mint másfél évtizede rangsorolja a különböző Pr-ügynökségek munkáját. A mostani döntés indoklásában a Holmes Report kiemelte a Weber Shandwick sokoldalúságát és kiterjedt nemzetközi hálózatát. "A cég főbb szakcsoportjainak mindegyike jelentős új ügyfeleket szerzett, olyanokat, mint az Allstate, a Cisco Systems, az Electrolux, a Genentech, a KFC, a Mastercard vagy Párizs városának támogatása a 2012-es olimpia rendezésének elnyeréséért tett erőfeszítéseiben. Összességében a Weber Shandwick 30 legnagyobb ügyfelétől származó bevétele az elmúlt három évben figyelemreméltó 30 százalékkal nőtt" - írja a Holmes Report. (Kreatív Online)


