Geszti László (Az INA igazgatóságának alelnöke):

"Egyértelműen jó üzletnek minősíthető a horvát INA megvásárlása, ezt az ügylet óta eltelt több mint másfél év is igazolta. Az INA elfogadta a Molt stratégiai partnerként. A jó együttműködés egyik példája, hogy a Mol-kártyákat elfogadják a horvát töltőállomásokon, és ez fordítva is igaz. Méretében és szerkezeti felépítésében nagyon hasonlít egymásra a két olajtársaság, mivel mindkét cég integrált olajvállalatként működik. Amikor a Mol tulajdonrészt szerzett az INA-ban, a két cég közötti legnagyobb különbség az volt, hogy a horvát vállalat vezetési gyakorlata még nem volt olyan kifinomult, mint a Molé. Ugyanakkor azóta sikerült átadni azt a plusztudást, korszerű üzemgazdasági, tervezési és szervezési módszereket, amelyeket a Mol 10-12 éve alkalmaz. Ennek eredményeként az INA tavaly rekordnyereséget ért el, a profit meghaladta a 200 millió dollárt, ez a duplája az előző évinek. Lendületet adtunk a horvát társaságnak. Ezt egyébként mi sem bizonyítja jobban, mint hogy elkezdődött két olajfinomító modernizálása. A mintegy 900 millió dolláros beruházással 20 éves lemaradást hoz be a társaság, amely így képes lesz a legjobb európai minőséget gyártani, megalapozva ezzel a versenyképességét a volt Jugoszlávia területén. A másik fontos lépés az volt, hogy beindítottuk az SAP- (integrált számítógépes szoftver) rendszert a cégnél. Ennek segítségével ugyanis a társaság áttekinthetővé, valamint ellenőrizhetővé vált."