A marketing mostanában
Napjaink gyorsan változó piacain a marketing versenyképességi szerepe egyre nő - állítja elsősorban tankönyvnek szánt művében a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem oktatója. Így a marketing alapjait már ismerőknek célszerű tudásukat új megközelítésekkel, eszköztárral gazdagítani. A kötet előbb az elméleti megalapozást és a vállalati környezetet ismerteti igencsak töményen, majd a szervezeti kapcsolatok és a marketingkommunikációs technikák kerülnek sorra. Végül a marketingkutatásról szóló részt az általánosító, a fejezetek közti kapcsolatot feltáró összegzés zárja. A mű túllép a hagyományos marketingen: beszél az innováció és a humántőke-kezelésről, az internet üzleti alkalmazásáról, sőt a versenyképesség fogalmáról és szintjeiről is. (VG)
Vasné dr. Egri Magdolna: Marketingdöntések a fejlett gazdaságokban, Aula Kiadó, 2005, 446 oldal


