Napjaink gyorsan változó piacain a marketing versenyképességi szerepe egyre nő - állítja elsősorban tankönyvnek szánt művében a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem oktatója. Így a marketing alapjait már ismerőknek célszerű tudásukat új megközelítésekkel, eszköztárral gazdagítani. A kötet előbb az elméleti megalapozást és a vállalati környezetet ismerteti igencsak töményen, majd a szervezeti kapcsolatok és a marketingkommunikációs technikák kerülnek sorra. Végül a marketingkutatásról szóló részt az általánosító, a fejezetek közti kapcsolatot feltáró összegzés zárja. A mű túllép a hagyományos marketingen: beszél az innováció és a humántőke-kezelésről, az internet üzleti alkalmazásáról, sőt a versenyképesség fogalmáról és szintjeiről is. (VG)
Vasné dr. Egri Magdolna: Marketingdöntések a fejlett gazdaságokban, Aula Kiadó, 2005, 446 oldal
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.