Az akció lényege, hogy az üzleti szereplők és a közszféra együttműködésével újuljanak meg azok a kiemelt szereppel bíró útvonalak, amelyek jelenleg alulhasznosítottak, és a városszerkezetben elfoglalt helyükhöz nem méltó szerepet töltenek be. A Budapest Szíve program keretében már jóváhagyást kapott ennek a területnek a fejlesztése, a Kossuth Lajos utca is része a projektnek, ezért fókuszál erre az útvonalra a program, és egybeesik más fővárosi és kerületi fejlesztési elképzelésekkel.
A fórum résztvevői megismerték a hónap elején megtartott szakmai szimpóziumon elhangzottakat is, amelyen a téma elismert szakértői, a gazdasági élet, ingatlanfejlesztői szféra és a civil élet szereplői feltérképezték az élhetetlen és üresen álló üzletekkel teli Rákóczi út-Kossuth Lajos utca fejlesztési lehetőségeit. Egyetértettek abban, hogy a tervezés során figyelembe kell venni, a parkolás megoldása és a villamosközlekedés egyidejűleg nehezen megoldható. A közlekedéstervezők javasolták, hogy 2x1 sáv kerüljön a föld alá, elvezetve az átmenő forgalmat, a célirányú közlekedés pedig tömbkerüléssel történjen. Az ingatlanfejlesztők úgy vélték, a belvárosba vissza kell hozni az életet, de hangsúlyozták, az autóforgalom nem vehető el a területről, ugyanis fontos szempont, hogy a város éjjel-nappal élhető legyen, valamint a városszerkezetből is adódik, hogy a Rákóczi út-Kossuth Lajos utca tengelyen mindig lesz átmenő forgalom és mindemellett parkolás nélkül nem fog működni a Rákóczi út. A szakértők felhívták arra is a figyelmet, hogy az M0-ás átadásának csak a Hungária körútra lesz kedvező hatása, a kiskörútra gyakorolt hatás megkérdőjelezhető.
A Városházi beszélgetéseken egyébként Ikvai-Szabó Imre főpolgármester-helyettes úgy fogalmazott, a Kossuth utca - Rákóczi út tengelye jelenleg Budapest egyik legforgalmasabb közlekedési folyosója, az M0 körgyűrű megépítésével és a Megyeri Híd átadásával azonban megtehetjük az első fontos lépést a forgalom visszaszorítására. A kormány kiemelt támogatását élvező Budapest Szíve program első beruházásai már 2009-ben elindulhatnak. Mindez kiegészülve a terület megújításában érdekelt magánfejlesztők és a kerületi önkormányzatok összefogásával, új fejezetet nyithat ebben a városi sugárút történetében. Az a cél, hogy a környezeti terhek csökkentésével újra a gyalogosok és a kiskereskedelem vehesse birtokba az útvonalat.
Az AERA Property Marketing tervezte az FS jelenlegi arculatát, ingatlan-marketing és –PR ügynökségként közreműködött a márka bevezetésében és B2B kommunikációjában.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.