A gyártók és az élelmiszer-kereskedők tartanak a feketepiac és az adóelkerülés terjedésétől. Áremelkedést helyeztek kilátásba annak ellenére, hogy az idén már 4 százalékkal visszaesett az élelmiszer-vásárlás. Ezért az új adót már nem tudják „lenyelni”. Ám szakértők indokolatlanul drágának tartják a beltartalmi érték nélküli sós rágcsálnivalókat és üdítőital-féleségeket. Úgy tudjuk, hogy egy-egy multinacionális vállalat italmarketing-költsége a beszállítói ár harmadát is elérheti, s a nagy kereskedelmi láncok az akciós termékeket is 8-12 százalékos árréssel forgalmazzák, de vannak több tíz százalékos árrések is. 6. oldal
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.