Nem tűnik majd el a bankkártya, de dinamikus mértékben terelődik át a kártyás forgalom a digitális csatorna felé. Előrejelzések szerint 2020-ra az Európában végrehajtott tranzakciók 38 százaléka történik majd digitális csatornán – vázolta fel a jövőképet Szetnics László, a MasterCard regionális mobil üzletfejlesztési vezetője. Kiemelte: cégük, amely a fizetési innovációk terén élenjáró szereplőnek, különböző felmérések szerint a világ egyik leginnovatívabb vállalatának számít, most a digitális konvergenciára fókuszál, amelyben a bolti, illetve a netes fizetés egy alkalmazásban ér majd össze. „Az a célunk, hogy mindenkinek legyen egy olyan mobilalkalmazása, amellyel bármilyen technológiai protokoll igénybevételével tud fizetni bármilyen helyzetben” – mondta Szetnics László. Egyre inkább trend, hogy az okostelefonokat nemcsak vásárlásra használják, hanem előtte a különböző ajánlatok feltérképezésére, összehasonlítására is.
A jövő innovációiról szólva a Selfie Pay-t emelte ki, azt az autentikációs megoldást, amellyel egy arcfelismerő megoldás révén – magunkról készített fotó beküldésével – tudjuk igazolni személyazonosságunkat. A vásárlók azt szeretnék, hogy minden legyen nagyon kényelmes és gyors – mondta a fizetési szolgáltatásokkal kapcsolatos fogyasztói igényekről a szakember. A MasterCard elkötelezett innovátorként olyan fizetési szolgáltatások bevezetésére törekszik, amelyeknek a használata egyértelmű hozzáadott értéket jelent a kártyabirtokosok számára.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.