BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Hirdetés már a magyar piacon is

A világszerte több mint 700 millió felhasználóval rendelkező TikTok platformnak Magyarországon 2,3 millió felhasználója van a TikTok hazai partnere, a Growww Digital webináriumán elhangzottak szerint. A vállalkozások egyelőre az ügynökségeken keresztül tudnak hirdetéseket indítani.

A platform hosszú ideje uralja a mobiltelefon-applikációk letöltési listáit. Népszerűsége robbanásszerűen nőtt, felhasználóinak zömét a 25–35 évesek teszik ki. Vonzó lehet a hirdetők számára, hogy csak 35-38 százalékos az átfedés a TikTok-, valamint a Facebook- és az Instagram-felhasználók között.

Más közösségi oldalaktól eltérően a TikTok felfedezőplatform, amelyen nem a barátokat kell követni, hanem naponta új dolgok láthatók rajta, tartalmai társítják a zenét és kreativitást is.

A TikTok változatos hirdetési megoldásai legeredményesebben országos márkaépítési célok támogatására alkalmasak – hangzott el a webináriumon –, mivel földrajzilag még nem lehet precízen célozni.

A népszerű platformnak

2,3

millió magyar felhasználója van

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.