A világszerte több mint 700 millió felhasználóval rendelkező TikTok platformnak Magyarországon 2,3 millió felhasználója van a TikTok hazai partnere, a Growww Digital webináriumán elhangzottak szerint. A vállalkozások egyelőre az ügynökségeken keresztül tudnak hirdetéseket indítani.
A platform hosszú ideje uralja a mobiltelefon-applikációk letöltési listáit. Népszerűsége robbanásszerűen nőtt, felhasználóinak zömét a 25–35 évesek teszik ki. Vonzó lehet a hirdetők számára, hogy csak 35-38 százalékos az átfedés a TikTok-, valamint a Facebook- és az Instagram-felhasználók között.
Más közösségi oldalaktól eltérően a TikTok felfedezőplatform, amelyen nem a barátokat kell követni, hanem naponta új dolgok láthatók rajta, tartalmai társítják a zenét és kreativitást is.
A TikTok változatos hirdetési megoldásai legeredményesebben országos márkaépítési célok támogatására alkalmasak – hangzott el a webináriumon –, mivel földrajzilag még nem lehet precízen célozni.
A népszerű platformnak
2,3
millió magyar felhasználója van
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.