Hirdetés már a magyar piacon is
A világszerte több mint 700 millió felhasználóval rendelkező TikTok platformnak Magyarországon 2,3 millió felhasználója van a TikTok hazai partnere, a Growww Digital webináriumán elhangzottak szerint. A vállalkozások egyelőre az ügynökségeken keresztül tudnak hirdetéseket indítani.
A platform hosszú ideje uralja a mobiltelefon-applikációk letöltési listáit. Népszerűsége robbanásszerűen nőtt, felhasználóinak zömét a 25–35 évesek teszik ki. Vonzó lehet a hirdetők számára, hogy csak 35-38 százalékos az átfedés a TikTok-, valamint a Facebook- és az Instagram-felhasználók között.
Más közösségi oldalaktól eltérően a TikTok felfedezőplatform, amelyen nem a barátokat kell követni, hanem naponta új dolgok láthatók rajta, tartalmai társítják a zenét és kreativitást is.
A TikTok változatos hirdetési megoldásai legeredményesebben országos márkaépítési célok támogatására alkalmasak – hangzott el a webináriumon –, mivel földrajzilag még nem lehet precízen célozni.
A népszerű platformnak
2,3
millió magyar felhasználója van


