A Borsodi Sörgyár tulajdonosa, a Molson Coors Beverage Company és a Diageo – melyhez olyan márkák tartoznak mint a Johnnie Walker, a Smirnoff és Guiness – szerdán jelentette be megállapodását, melynek értelmében a Molson Coors segít a Diageo sörmárkáinak magyarországi terjesztésében a Borsodi Sörgyár kereskedelmi és vendéglátóipari értékesítési csatornáiban való stabil jelenlétével. A megállapodás 2022. január 1-vel lép életbe.

Folyamatosan fejlesztjük a piacra jutási stratégiánkat, és úgy véljük, hogy ez az együttműködés segít nekünk abban, hogy jelentősen növeljük sörmárkáink elérhetőségét.

– mondta Michael Holm, a Diageo kelet-európai piacokért felelős ügyvezető igazgatója.

A Molson Coors is üdvözölte a tradicionális márkákat magyarországi sörportfóliójában.

Folytatjuk a prémium minőségű termékekbe való befektetést, és kihasználjuk országos értékesítési hálózatunk előnyeit, hogy a Guinness, a Kilkenny és a Hop House 13 söröket, amelyek tökéletesen kiegészítik nagyszerű portfóliónkat, országszerte közelebb hozzuk a sörkedvelőkhöz

– értékelt a cég részéről Sergey Yeskov, a Molson Coors Beverage Company közép- és kelet-európai régiójának igazgatója.

A Guiness egy sötét, ír, száraz stout (fekete sör), mely a világ egyik legsikeresebb alkoholmárkája. A Guinesshez hasonlóan a Kilkenny is ír eredetű, ám nem fekete, hanem egy nitrogénnel dúsított ír vörös sör, míg a Hop House 13 Lager egy duplakomlós világos sör, szintén Írországból.