A Telenor távközlési vállalat Yettel néven folytatja tevékenységét Magyarországon, a két márkanév február elejétől párhuzamosan fut majd egy átmeneti időszakban, márciustól azonban már csak a Yettel néven találkozhatnak az ügyfelek. A vállalat sajtótájékoztatóján Peter Gazik, a Telenor vezérigazgatója elmondta, a cseh központú PPF anyavállalatnak a hosszú távú stratégiai céljait segíti az új márka. A Yettel márka Magyarországon, Bulgáriában és Szerbiában lesz elérhető.

Fotó: Artur Widak / AFP

„Üzleti stratégiánk három fő célkitűzésre összpontosít. Először is szeretnénk ügyfeleinknek a legjobb szolgáltatási élményt nyújtani. Célunk továbbá a legkorszerűbb távközlési hálózatok üzemeltetése, valamint a legmagasabb szintű vállalati hatékonyság és eredményesség elérése. Az erős márka kulcsfontosságú az elképzeléseink megvalósításához” – mondta Marek Slacik, a TMT CEE, PPF Telecom Group ügyvezető igazgatója. Hozzátette, ma új fejezetet kezdenek a PPF Telecom Csoport portfóliójának három piacán, építve a nagyon sikeres Telenor márka alatt kialakított szilárd piaci pozícióra. További törekvésük, hogy még nagyobb összhangot teremtsenek ügyfeleikkel, további hozzáadott értéket nyújtva az új Yettel márkán keresztül.

A Yettel egy modern márka, amely átfogja a legújabb trendeket, és megérti a technológia egyre növekvő szerepét az emberek életében. 

Az új márkát számos piackutatásra és ügyfélvisszajelzésre alapozva úgy tervezték, hogy innovatív termékekkel és szolgáltatásokkal járuljon hozzá az emberek életminőségének növekedéséhez. A Yettel bevezetése a mai nappal, 2022. január 27-én kezdődik. 

A Telenor Magyarország Zrt. neve hivatalosan március 1-jével változik Yettel Magyarország Zrt.-re, 

így a Yettel márka hivatalos és teljes bemutatkozására is március 1-jén kerül sor. A cég ügyfeleinek a márkaváltással kapcsolatban nincs teendőjük, az ügyfélszerződéseket és a szolgáltatások elérhetőségét a névváltás semmilyen módon nem érinti.