Sohasem látott pesszimizmus uralkodott el az internetes kereskedők körében – jelentette ki a GKID vezető partnere a VG Podcastnek. A rossz hangulat több dolog együttes következménye. Az árak emelkedése, az is gátat szab a költéseknek, az utóbbi időben az euróárfolyam is felsrófolta a termékek árát. Madar Norbert szerint – habár a mostani válság mérsékelten hat a munkaerőpiacra –,

a lakossági bizalom elillant, sokan bizonytalanabbnak érzik a jövőt, így tehát elhalasztották a költéseket is. 

Nagyjából ez a helyzet jellemezte a karácsonyi bevásárlási szezont.

Young,Couple,Use,Credit,Card,For,Online,Shopping,On,Internet
Fotó: Shutterstock


A közeljövőben nem várható robbanásszerű változás, 

az internetes kereskedők igen pesszimisták

– hangsúlyozta a szakértő. Az idei év egészére mindössze pár százalékos növekedést várnak. Ez még nem is lenne egy rossz adat, miközben sok társaság mínuszos évvel számol, ugyanakkor a webáruházak forgalma 15-20 százalékos stabil növekedést hozott az elmúlt években. Madar Norbert szerint változatlanul a sok, különböző termékkört értékesítő felületek vészelhetik át könnyeben az elkövetkező időszakot. 

Keresse a VG Podcastet a kedvenc alkalmazásán!

Spotify: VG Podcast

Anchor: VG Podcast

Google Podcasts: VG Podcast

Radio Public: VG Podcast

Breaker: VG Podcast