Akadozik az elektronikus jegyvásárlás a BKK-nál - új hír: ismét működik
Átmenetileg akadozik a közösségi közlekedés jegyvásárlási funkciója a fizetési szolgáltatónál fellépett hiba miatt – közölte a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) az MTI-vel szombaton délelőtt.

A társaság kérése az, hogy az utasok a jegypénztáraknál, a jegykiadó automatákból vagy a járművezetőnél váltsák meg jegyüket. A korábban vásárolt jegyek, bérletek zavartalanul használhatók, az applikáció egyéb funkciói is működnek. A BKK a szolgáltatóval közösen dolgozik a hiba elhárításán.
Megérkezett az új hír: ismté lehet jegyet venni a BudapestGO-n
A fizetési szolgáltatónál fellépő technikai hiba elhárult, ismét zavartalanul működik a jegyvásárlási funkció a BudapestGO alkalmazásban - érkezett meg lapunkhoz a közlemény. Mint olvasható, a
technikai problémát a fizetési szolgáltatónál jelentkező hiba okozta, amelyet szombat délutánra elhárítottak.
A BudapestGO minden más funkciója – így a korábban már megvásárolt jegyek, bérletek használata, az útvonaltervezés és a valós idejű járatinformációk – a hiba ideje alatt is működtek, és továbbra is teljes körűen elérhetők. A BKK megköszönte türelmét és megértését.


