Átmenetileg akadozik a közösségi közlekedés jegyvásárlási funkciója a fizetési szolgáltatónál fellépett hiba miatt – közölte a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) az MTI-vel szombaton délelőtt.
A társaság kérése az, hogy az utasok a jegypénztáraknál, a jegykiadó automatákból vagy a járművezetőnél váltsák meg jegyüket. A korábban vásárolt jegyek, bérletek zavartalanul használhatók, az applikáció egyéb funkciói is működnek. A BKK a szolgáltatóval közösen dolgozik a hiba elhárításán.
A fizetési szolgáltatónál fellépő technikai hiba elhárult, ismét zavartalanul működik a jegyvásárlási funkció a BudapestGO alkalmazásban - érkezett meg lapunkhoz a közlemény. Mint olvasható, a
technikai problémát a fizetési szolgáltatónál jelentkező hiba okozta, amelyet szombat délutánra elhárítottak.
A BudapestGO minden más funkciója – így a korábban már megvásárolt jegyek, bérletek használata, az útvonaltervezés és a valós idejű járatinformációk – a hiba ideje alatt is működtek, és továbbra is teljes körűen elérhetők. A BKK megköszönte türelmét és megértését.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.