Dúl a harc az ismerősökért az interneten
Van is mit, hiszen néhány év alatt gyakorlatilag a semmiből milliárdos üzletté váltak itthon az ismertségi hálózatok. A legnagyobbak ma már több millió regisztrált felhasználóval rendelkeznek, így nem véletlen, hogy az elmúlt másfél évben drasztikusan megnőtt az az összeg, amelyet reklámra költenek a hirdetők a honlapokon.
A korábbi idillnek azonban vége: az elmúlt hónapokban a világ legnagyobb közösségi oldala, a Facebook Magyarországon is erőteljesen gyűjteni kezdte az „ismerősöket”, rövid idő alatt több százezer magyar regisztrált az oldalon.
A hazai közösségi oldalak erre reagálva erőteljes fejlesztésbe és újításba kezdtek, megelőzendő, hogy elszipkázzák tőlük meglévő felhaználóikat.
A legnagyobb közösségi oldal, az idén hétéves Iwiw például történetének második legnagyobb ráncfelvarrásán esett túl a napokban.
További részletek a holnapi Világgazdaságban!


