A pozitív tendencia örvendetes, de nem elég a reménykedés: a szállodák, más helyszínek és a rendezvényszervező cégek üzletkötőinek, marketingeseinek aktív ügyfél-akvizíciós munkát kell végezniük – hívja fel a figyelmet az ügyvezető. Kevesen voltak azok, akik a válság évei alatt tudatosan igyekeztek előre menekülni, proaktívan megkeresni a felhasználókat, a rendezvényt tervező cégeket. Ma már mind többen alkalmazzák ügyfél-akvizícióra az internetet, bár az e-mail marketinges módszerekben sokan csalódnak. Mind többen fordulnak profi adatbázis marketing vagy tele marketing céghez is – számol be Szentirmay László, a cég ügyvezető igazgatója a tapasztalatairól. A legcélravezetőbb pedig integrált, egymásra épülő kampányt készíteni, a rendezvényes adatbázisból leszűrni az érdeklődő cégeket, nekik személyre szabott ajánlatot küldeni, majd pár nap múlva lekövetni telefonon.