BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Marketingben erősít a webáruház

A Mall.hu marketing- és kommunikációs stratégiájáért felelős új vezetője Tóber Edina, aki a multinacionális és kkv-szektorban egyaránt dolgozott, offline és online kampányok tervezését, kivitelezését, visszamérését is irányította. Tóber Edina a Budapesti Gazdasági Főiskola marketing-kommunikáció és az ELTE nemzetközi tanulmányok szakán diplomázott. 2009-ben az SGS Hungáriánál kezdett marketingterületen. 2012 és 2015 között egy mérnöki szolgáltatásokat nyújtó vállalat marketingmenedzsereként folytatta pályáját, elsősorban a B2B-kommunikáció és a marketingstratégia kiépítése volt a feladata. Majd a Notebookspecialista.hu szenior marketingmenedzsere lett, az ő nevéhez fűződik a cég online marketing stratégiájának és kommunikációjának

tervezése, kivitelezése.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.