Nemzetközi terjeszkedésre készül a Kínában az Ubert tavaly novemberben felvásárló Didi Chuxing. Az Uber addig jelentős összegeket mozgósított annak érdekében, hogy megvesse lábát Kínában, de végül inkább eladta helyi leánycégét a Didi Chuxingnak, 18 százalékos részesedésért cserébe. A terjeszkedéshez most 4 milliárd dollárt sikerült összegyűjtenie a Didinek, az óriási tőkebevonást a Softbank szervezte meg. A Didi piaci értéke ezzel 56 milliárd dollárra, készpénzállománya pedig 12 milliárdra nőtt. Az ötéves múlttal rendelkező cég az önvezető és elektromos járműrendszerek irányába tervez fejlesztéseket, de természetesen megtartva emellett az alaptevékenységét.
A Didi számára azért volt fontos a tőkebevonás, mert új piacokon is meg akarja vetni a lábát. Első célpontjai délkelet-ázsiai országok lehetnek, mert ott a Didi Chuxing applikáció fő versenytársa, az Uber még nem rendelkezik olyan erős pozíciókkal, mint Amerikában és Európában – jegyzi meg a Bloomberg.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.